maandag 10 augustus 2009

Opdracht en Take a Pic 4e van de 4e

Eerder deze week daagde Debby me uit met een leuke opdracht. Ik was er nog niet aan toegekomen om deze uit te voeren en hier te laten zien. Nu heeft Jenny bedacht om deze uitdaging het thema te maken voor Take a Pic deze week.

De uitdaging: ga naar je afbeeldingen en neem dan in de 4e map de 4e foto, en dat is deze bij mij:
een paar regels van debby's opdracht:
The rules are:

1. open the 4th file where you store your photos...
2. pick out the 4th photo & publish it to your blog...
3. explain a bit about it...
4. pass this challenge to 4 other blogs

Deze foto is kortgeleden genomen op een regenachtige avond. Ik zag ineens deze regenboog tevoorschijn komen en heb er een aantal foto's van gemaakt!
Ik geef deze opdracht verder niet door omdat het al een uitdaging is bij take a Pic :)

1 opmerking:

Jennie zei

Mooie regenboog zeg. Reed ik je voor de wielen?