maandag 9 februari 2009

Treemagotchi

Mooi hé!? Mijn Treemagotchiboom! Treemagotchi is een vriendenboom die je kunt plaatsen op je Hyves, weblog, persoonlijke startpagina of een andere persoonlijke site. Dan nodig je een aantal vrienden uit om in je boom te hangen (klinkt erger dan het is hoor, haha!), en daarna kun je prijzen winnen door mee te doen met een aantal groene acties! Een paar voorbeelden: aangeven dat je geen papieren telefoongids meer hoeft, downloaden van een koopwijzer, bekijken wat jouw bank met jouw geld doet of het testen van je rijstijl. Als je die acties uitvoert blijft je boom gezond. En het is een wedstrijd, je kunt er namelijk ook nog hele leuke prijzen mee winnen! Dus, wil je er ook één? klik hier! Of stuur mij een mailtje (stempeltje at live punt nl), dan hang ik je in mijn boom! :)

2 opmerkingen:

Egon zei

staat er mooi bij zo, jouw treemagotchi. leuk dat je m hier geplant hebt!

Groet,
Egon de Bruin
www.treemagotchi.nl

Unknown zei

Hoi!
Leuk die boom, maar hij staat er een wel een beetje karig bij! Volgens mij moet je een paar acties doen om je boom te voeden, daar zeurt die kabouter steeds om!
:)