donderdag 12 februari 2009

Holland = Hip!

Is het jullie ook al opgevallen? Holland is helemaal hip! Veel spullen zitten verpakt in echte hollandse verpakkingen, zoals deze mini stroopwafeltjes die we vanmiddag bij de thee kregen in een lunchroom. :) Bijna zonde om op te eten, hihi!

En hoe vind je deze superleuke hollandse tas die ik gezien heb bij Fan-Tas-Tic!?

Bij Hip Holland Hip hebben ze alleen maar leuke spulletjes met een typisch hollandse uitstraling!
***
Ik ben ook al een beetje in hollandse sferen, kijk maar naar mijn fietstas! ;-)

5 opmerkingen:

Lisetta zei

Klaartje je bent een echte Hollandse meid, trouwens de andere tassen van fan-tas-tic mogen er ook zijn he. Ze maken altijd wel leuke dingen. En de stroopwafels?? op zeker?? Dat dacht ik al.

Anita zei

Uhm........nee het was me nog niet opgevallen.
Kheb dan ook nog nooit zo'n lekker, mooi verpakt koekie gehad....
En jouw fietsie.....jaaaa puur hollands :)

Marcia Hamelijnck zei

Ja leuk hè!? Ik had laatst ook hele leuke wenskaarten en kalenders gezien met een modern hollands tintje. Ik zal eens kijken welk merk dat was.

Bye bye

Angelina zei

Die is GI-GAN-TISCH!!! Superleuk!!

Paulien zei

Hey Klaartje,

Wat toevallig zeg...erg geinig dit Hollandse! Kijk eens op mijn blog...ook ik ben in de ban van Holland, heb een Typical Dutch Project voor een bekende Stamping Angel opgezet!